Poniżej znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z założeniem Konta Klienta oraz realizacją zamówienia złożonego w sklepie https://www.stylsopot.pl

 

 

 Kto jest administratorem moich danych?

 

 Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca tj. Piotr Filar prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Sopocki Styl Piotr Filar z siedzibą w: 81-753, Boh. Monte Cassino 46, NIP: 5862138779; REGON: 366009210

 

 

 Z kim mogę się

skontaktować w kwestiach

związanych z przetwarzaniem moich danych osobowych?

 

 

 

 We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez sklep Sopocki Styl możesz skontaktować się bezpośrednio z właścicielem firmy pod adresem e-mail:  rodo@stylsopot.pl  i nr telefonu 58 5511810

 

 Jakie jest źródło moich danych – skąd są pozyskiwane?

 

 Dane osobowe pozyskiwane są wyłącznie od Klienta, który przekazuje je dobrowolnie za pomocą odpowiednich formularzy dostępnych w naszym sklepie internetowym pod adresem https://www.stylsopot.pl:

• Dane przekazane podczas rejestracji – zakładanie Konta Klienta (imię, nazwisko, adres e-mail)

• Dane przekazywane za pośrednictwem Konta Klienta - po zalogowaniu na Konto Klienta (imię, nazwisko, numer telefonu, adres dostawy, adres rozliczeniowy, nazwa firmy, NIP)

• Dane przekazywane podczas składania zamówienia - zakupy bez rejestracji (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres dostawy, adres rozliczeniowy, nazwa firmy, NIP).

 

Dodatkowo istnieją dane zbierane przez nas automatycznie podczas odwiedzin sklepu:

• Dane zbierane automatycznie podczas odwiedzin sklepu (adres IP, nazwa domeny oraz informacje o urządzeniu: typ przeglądarki internetowej, systemu operacyjnego, rozdzielczości ekranu).

 

Jaki jest zakres przetwarzanych przez Sopocki Styl moich danych

osobowych?

 

Dane osobowe, które przetwarzamy to:

• imię i nazwisko

• adres e-mail

• nazwa firmy

• NIP

• adres dostawy

• adres rozliczeniowy

• numer telefonu

• adres IP

 

 

Jaki jest cel przetwarzania

moich danych osobowych?

 

1. Realizacja złożonego w sklepie internetowym zamówienia, tym samym zawarcia umowy sprzedaży, jest podstawowym celem przetwarzania danych osobowych. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich brak uniemożliwia zrealizowanie zamówienia. Dokonując zakupu Klient wyraża zgodę na wykorzystywanie swoich danych osobowych w zakresie potrzebnym do zrealizowania zamówienia – dostarczenia towaru oraz dokonania rozliczenia. Podstawa prawna ROZPORZĄDZENIE RODO, Artykuł 6. Zgodność przetwarzania z prawem - punkt 1b.

2. W przypadku dokonania rejestracji w naszym sklepie, Twoje dane osobowe są wykorzystywane w celu założenia i zarządzania Twoim kontem oraz zapewnienia obsługi Twojego konta. W ramach konta udostępniamy między innymi możliwość składania zamówień, zarządzania Twoimi danymi osobowymi i adresowymi, przeglądanie historii zamówień oraz śledzenie procesu realizacji zamówienia.  Podstawa prawna ROZPORZĄDZENIE RODO, Artykuł 6. Zgodność przetwarzania z prawem - punkt 1b.

3. Jako przedsiębiorca prowadzimy także księgi rachunkowe oraz spoczywają na nas obowiązki podatkowe – wystawiamy np. faktury za wykonane przez nas usługi, co może się wiązać z koniecznością przetwarzania Twoich danych osobowych. Art. 6 ust. 1 lit. C RODO w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.

4. Jako administrator danych będący przedsiębiorcą mamy prawo do dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej przez nas działalności gospodarczej i tym samym przetwarzania Twoich danych w tym celu. Art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO, jako tzw. Prawnie uzasadniony interes administratora, którym jest dochodzenie naszych roszczeń i obrona naszych praw.

5. Kontaktujemy się z Tobą pod podanym przez Ciebie numerem telefonu czy adresem e-mail, aby np. potwierdzić adres e-mail, złożone zamówienie, anulowanie złożonego zamówienia. Przypominamy również o opłaceniu zamówienia oraz upewniamy się o satysfakcji dokonanych zakupów.

 

 

Czy moje dane przetwarzane są w jakiś jeszcze sposób?

 

 

 

nie

 

Komu przekazywane są moje dane osobowe?

 

 

Twoje dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:

• zewnętrzna księgowość (w celu realizacji rozliczenia)

  • firma kurierska (w celu realizacji dostawy zamówionego przez Ciebie towaru).

• firma hostingowa (w celu udostępnienia zasobów serwerowni).

 

Czy moje dane są przekazywane poza Unię

Europejską?

 

nie

 

 

Przez jaki czas przetwarzane są moje dane osobowe?

 

 

Twoje dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do wykonania umowy (np. realizacji Twojego zamówienia, obsługi Twojego Konta Klienta) oraz po jej zakończeniu w celach dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych.

W przypadku rejestracji w naszym sklepie – założenia Konta Klienta dane osobowe przetwarzamy przez okres realizacji usługi obsługi Twojego Konta – tj. do momentu zgłoszenia przez Ciebie żądania usunięcia konta.

Wszelkie dane przetwarzane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych przetwarzamy przez 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.

Po upływie wyżej wymienionych okresów Twoje dane są usuwane za wyjątkiem danych osobowych Klientów, którzy utworzyli Konto Klienta.

 

 

Czy podanie danych jest

moim obowiązkiem?

 

Podanie Twoich danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi.

Realizacja zamówień

Dokonując zakupu wyrażasz zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w zakresie potrzebnym do zrealizowania zamówienia – dostarczenia towaru oraz dokonania rozliczenia. W przypadku niepodania danych osobowych, nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia – np. dostarczyć towaru, czy wystawić faktury VAT/rachunku.

Rejestracja konta

Dokonując rejestracji wyrażasz zgodę na wykorzystywanie swoich danych osobowych w zakresie potrzebnym do założenia konta w naszym sklepie. W przypadku niepodania danych osobowych, nie będziemy mogli założyć konta i udostępnić Ci jego funkcjonalności (np. zarządzanie adresami, przeglądanie historii zamówień).

 

 

Jakie mam prawa?

 

 

Posiadasz prawo dostępu do Twoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do żądania ich usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także skorzystać z uprawnienia do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych.

W celu realizacji powyższych praw, skontaktuj się z nami, wysyłając stosowaną wiadomość na adres poczty elektronicznej gramfi@wp.pl lub adres naszej siedziby:

Sopocki Styl Piotr Filar

ul. Boh. Monte Cassino 46

81-753 Sopot

Informujemy także, że przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.

 

 

Definicje i skróty

 

 

RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;

 

 

W przypadku pytań i wątpliwości jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do soboty, w godzinach 10:00 – 19:00 pod adresem: gramfi@wp.pl i telefonicznie +48 58 5511810

Administratorem przekazanych przez Ciebie danych jest firma Sopocki Styl Piotr Filar z siedzibą w: 81-753 Sopot, ul. Boh. Monte Cassino 46 NIP: 5862138779; REGON: 366009210., która świadczy usługi drogą elektroniczną oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji w urządzeniach Użytkownika.

Jeżeli sądzi Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza RODO ma Pani/Pan prawo złożenia skargi do organu nadzorczego, w szczególności w państwie członkowskim swojego zwykłego pobytu, swojego miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
Obecnie organem nadzorczym jest GIODO, natomiast od dnia 25 maja 2018 r. pełnienie owej funkcji rozpocznie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).

COOKIES

 

1. Czym są pliki cookies (ciasteczka)

Pliki cookies są to małe pliki tekstowe, wysyłane i przechowywane w urządzeniu, za pośrednictwem którego użytkownik korzysta ze stron internetowych. Pliki te umożliwiają rozpoznawanie preferencji użytkownika oraz dostostosowane funkcjonalności stron internetowych do jego potrzeb. Cookies najczęściej zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, okres egzystencji pliku cookies oraz jego wartość, którą stanowi najczęściej przypadkowo wygenerowany unikalny numer.

 

2. Stosowanie cookies

2.1 Cookies wykorzystywane są najczęściej do zapamiętywania informacji o użytkowniku wskazujących na jego preferencje, w tym dotyczących układu strony, rozmiaru tekstu, kolorów oraz identyfikacji zalogowanych użytkowników oraz pokazywania użytkownikom, że są zalogowani na danej stronie internetowej.

 

Wśród Cookies wyróżnić możne te, które są niezbędne do działania Portalu. Cookies należące do tej kategorii wykorzystywane są, aby zapewnić:

­– utrzymanie sesji użytkownika;

­– zapisanie stanu sesji użytkownika;

– umożliwienie autoryzacji z wykorzystaniem logowania

– zapisanie informacji niezbędnych do działania „koszyka” internetowego w przypadku zakupów internetowych poprzez strony internetowe

  

Druga kategoria Cookies, to pliki, które wprawdzie nie są niezbędne do korzystania z Portalu, ale ułatwiają korzystanie z nich. Wykorzystywane są one, aby umożliwić:

 

– zapamiętanie wyboru użytkownika w kwestii zaprzestania wyświetlania wybranego komunikatu lub wyświetlenia go określoną liczbę razy;

– przywrócenie sesji użytkownika

– zapamiętanie ostatnio wybranej kategorii w produkcie;

– sprawdzenie czy zapis do plików cookies funkcjonuje prawidłowo;

– dopasowanie zawartości produktów do preferencji użytkowników;

– przywrócenie ostatniego wyniku wyszukiwania w produkcie;

– wyświetlenie ostatnio przeglądanych produktów w sklepie internetowym;

– wyświetlenie ostatnio wybranego parametru sortowania.

 

2.2 Portal korzysta również z usług podmiotów trzecich, których lista stale zmienia się, a które wykorzystują pliki Cookies w następujących celach:

 

– monitorowanie ruchu na naszych stronach WWW;

– zbieranie anonimowych, zbiorczych statystyk, które pozwalają nam zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej i umożliwiają nam ciągłe doskonalenie naszych produktów;

– ustalanie liczby anonimowych użytkowników naszych stron WWW;

– kontrolowanie jak często pokazywana jest użytkownikom wybrana treść;

– kontrolowanie jak często użytkownicy wybierają daną usługę;

– badanie zapisów na newslettery;

– płatności internetowe.

 

3. Google Analytics

Portal wykorzystuje Google Analytics, internetową usługę analityczną dostarczaną przez Google, Inc., która zlicza gości odwiedzających Portal i informuje o średnim czasie, jaki na niej spędzają, bądź średniej ilości podstron, które oglądali.

Google Analytics wykorzystuje cookies. Google wykorzystuje powyższe informacje dla celów ewaluacji wykorzystania Portalu przez użytkowników, przygotowania raportów o aktywności na stronie dla operatorów strony oraz dostarczania innych usług związanych z aktywnością strony i użytkowania Internetu. Google może również przekazywać te informacje podmiotom trzecim gdy wymagane jest to przez obowiązujące prawo, z tym zastrzeżeniem że Google nie będzie łączyć adresów IP użytkowników Strony z innymi danymi zbieranymi przez Google.

Więcej informacji na temat Google Analytics można znaleźć na www.google.com/analytics/learn/privacy.html

Użytkownik może zainstalować w swojej przeglądarce funkcjonalność blokującą Google Analytics (Opt-out Browser Add-on), który uniemożliwi Google Analytics zbieranie informacji o odwiedzinach na stronach internetowych.

 

4. Sposób postępowania z Cookies

Użytkownik może samodzielnie określić sposób postępowania , z cookies (w tym ograniczyć lub wyłączyć ich działanie) m.in. poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki www. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej użytkownika.

Ograniczenie stosowania cookies, może wpłynąć na działanie funkcjonalności Portalu.

Ładowanie...