Procedura wymiany towaru:
- Mają Państwo prawo do wymiany towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania;
- Towar, który ma podlegać wymianie w stanie nienaruszonym (nie otwierany, nie używany, z fabryczną folią jeżeli występowała, w oryginalnym opakowaniu) wraz z dowodem zakupu (paragonem lub fakturą) oraz Państwa oświadczeniem o chęci wymiany na inny artykuł, wysyłacie Państwo na nasz adres (podany w zakładce "Kontakt") z dopiskiem "Wymiana";
- Po otrzymaniu towaru i sprawdzeniu jego stanu rozpoczynamy realizację zamówienia dotyczącą produktu, który chcą Państwo otrzymać w ramach wymiany. Czas realizacji zamówienia jest standardowy.
Informacje dodatkowe:
- Wymiana towaru jest możliwa w terminie 14 dni od daty jego otrzymania. Po otrzymaniu zwracanego towaru przez Sopocki Styl, firma skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia szczegółów wymiany – mogą Państwo dokonać wymiany produktu na dowolny z naszej oferty, niezależnie od jego ceny (w przypadku towarów tańszych otrzymują Państwo zwrot różnicy, a w przypadku droższych różnica ta musi zostać przekazana Perfumerii przed wysyłką nowego artykułu). Koszty ponownej wysyłki towaru pokrywa Kupujący.
- Klient odsyła towar, który ma podlegać wymianie do Sopocki Styl na koszt własny przesyłką kurierską lub paczką pocztową (bardzo prosimy aby dokładnie zabezpieczyć produkt). Towar zwracany musi zostać przesłany w formie, która zabezpieczy go przed wszelkimi uszkodzeniami.
- Wymianie nie podlegają towary sprowadzane na specjalne zamówienie oraz artykuły objęte promocją. Wymianie nie podlegają również produkty zamówione na specjalne zamówienie Klienta lub stworzone według personalizacji Klienta (np. stworzone perfumy w laboratorium) oraz będące testerami, wkładami lub opakowaniami uzupełniającymi do produktów pełnowymiarowych (tzw. refills, czyli np. wkłady do pudrów czy flakonów perfum). Tego typu produkty stanowią części towarów ze standardowej oferty (są częścią składową produktów pełnowymiarowych) - dokonując ich zakupu perfumeria sprowadza je na specjalne życzenie klienta. Nie ma możliwości wymiany ani zwrotu towaru, który wybrali Państwo w ramach wymiany.
- Do odsyłanego towaru powinien być dołączony dowód zakupu (paragon lub faktura). Nie przyjmujemy przesyłek nadanych do nas za pobraniem.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta:
tel.: +48 58 5511810
tel. kom.: +48 787-787-551
e-mail: styl@stylsopot.pl